2012. július 31., kedd

Isten veled, július!


Kicsit szomorú, amikor július elköszön, mert túl vagyunk a nyár derekán, már csak augusztusban bízhatunk.:) Eljött a júliusi játék sorsolása. Némi meglepi vár a játékosokra, mert ezek a virágok nem kifejezetten naturalista stílusban készültek. (Ez van, amikor egyik nap megnézzük a virágot, másik nap meg meghorgoljuk. Időhiányban bármi előfordulhat.:)

A kamilla még csak-csak (azt olvastam, a domború közepéről ismerhető fel - igyekeztem:).


Na de a tűzliliom... Pont fordítva, belül sárga, kívül piros.:)


És végül a kokárdavirág. Itt a színek stimmelnek, de a szirmok formája úgyszólván feledésbe merült, mire eljutottam a cselekvésig... Gratulálok gererának!


Íme a mezőny:

latinka írta...
Én nagyon bátor vagyok,hiszen csak kettőre van tippem: margaréta és hibiszkusz:)Bátraké a szerencse,nem???
latinka írta...
El is szúrtam: inkább kamilla ez,mert nem hegyeske a szirma. Na,mindegy.

Tímel írta...
Hű, de jól néz ki!
Legyen: Kamilla,hibiszkusz, ééésss....hmhm mondjuk menyecskeszem.
Az a kamilla,vagy mi is az, valami bűbáj:) Kamillás felsőm is lesz.

1. cs írta...
Kamilla,margaréta,liliom
Soós Csilla
viragcsillag.sos@gmail.com

2. Csillag írta...
Kamilla,margaréta,liliom vagy dália
Gulyás Csillag
csillag.virag98@gmail.com

Sturo írta...
Szerintem: hibiszkusz, margaréta, napraforgó

3. gerera írta...
Kokárdavirág,krémsárga virágú napvirág, piros virágú sásliliom

4. tideke írta...
Szia Belinda!
Az én tippjeim:
talán margaréta
kamilla
liliom
Ismét nagyon szép lett, ügyes kezed van, a fantáziád pedig elképesztő.

5. merc írta...
napvirág, kamilla, (tűz)liliom

6. Németné Adri írta...
Kamilla, (sás)lilom, sarkantyúvirág.
Gyönyörű karkötő! :-)

7. Anett írta...
Üdv!
Nagyon szép a karkötő, gyönyörű dolgokat készítesz!
A tippem:
büdöske, kamilla, liliom

8. inga írta...
Kamilla,margaréta,liliom.
remélem :)

(Innen facebookosok jönnek.)

9. Ágnes Briak Tűzliliom, kamilla, ...

Nikolett Váradi Szépecske másik nevén menyecskeszem, aztán kamilla, és hibiszkusz :) Köszönöm,a lehetőséget! Szép napot! :)

Gyöngyi Horváthné Kiss liliom margaréta

10. Brigitta Vámossy kamilla, tűzliliom, margaréta

Hasszánné Szondi Ágnes tűzliliom, margaréta, záporvirág

11. Zsuzsanna Imre kamilla,liliom,margaréta

Mindenféle liliomot elfogadtam, tehát a helyes válasz: kamilla, liliom, kokárdavirág - kettőt kellett eltalálni. 11-en tippeltek helyesen, és a nyertes




 merc

Gratula, és kérem szépen a címét, hogy reptethessem a karkötőt és a meglepit!

Ígérem, hogy az augusztusi játékban valósághű ábrázolásra törekszem. Szerintem mindenki felismeri majd... 
:O)


4 megjegyzés:

Barbaral írta...

Bakker, elfelejtettem a játékot:(. Na majd ógusztusssban:).

latinka írta...

gratulálok a nyertesnek!

Tímel írta...

Gratulálok a nyertesnek.
Már várom az augusztusit, imádok tippelni:)

MrsSame írta...

Én is elfelejtettem visszatérni,miután először megnéztem. :( Gratulálok a nyertesnek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...