2013. március 6., szerda

És végül... Isten hozott, március (és tavasz!:)


Végül (tényleg legvégül, hiszen a 12. karkötő, letelt a felismerős játék esztendeje) íme a márciusi nyeremény, egy tavaszi hangulatú, tavaszcsalogató, tavaszi virágokkal ékes karkötő. Ő már jó ideje elkészült, és végül sorra került annak rendje módja szerint. Tehát aki szeretné megnyerni őt és a kis meglepit, tippeljen: milyen tavaszi virágokkal ékes? Egyet kell a kétféle virágból eltalálni! (Igenis kétféle!:) Ehhez a bejegyzéshez kérem szépen a tippeket!

Itt láthatók további részletek. 
Persze nem hagyom ki, lesz majd ...felismerő-retrospektív, ha lesz egy kis időm, alighanem a hétvégén. 
És már készen van az új egyéves játék terve, de csitt, majd a maga idején... 
:O)

9 megjegyzés:

Lencsilány írta...

Akkor én leszek az első:)! A Nárciszban 90%ig biztos vagyok, no de a kicsi? Lehet kamilla, margaréta, vagy az a pici virág, aminek nem jut eszembe a neve, de a réten nő és amikor kicsik voltunk mindig koszorút fontunk belőle.

Tímel írta...

Nárcisz és aranyvessző(aranyfa).

Gyorsan megjegyzem -mielőtt aranyos tippen kiesik-az aranyvessző(fa)(Forsythia) az aminek szép ágacskái az ég felé törnek, az aranyeső (Laburnum anagyroides)csüngő virágzatú növény, csak a népi elnevezés azonos :)
Sőt igazándiból az aranyvessző(Solidago) nem is az ...nade elég ennyi az elnevezésekből:) Akinek felébredt a kíváncsisága, úgyis utána jár melyik aranyos sárga virágú növény melyik:):)

tideke írta...

Az én tippeim: nárcisz és kankalin (bár lehet hogy aranyeső).

Szép, napsütétes és virágba boruló tavaszt!!!!

norono írta...

Na tessék még jó hogy résen vagyok, mert lemaradt a bejegyzésem! :-)))
Mit is írtam?! Az biztos hogy megemlítettem, Belinda,őrületes, boszis energiazuhatagodat! Amelynek hatására egy évig tartó játékod végén már a következőt tervezed!Tél végén! Én meg alig bírom összeszedni magamat!
A virágokra visszatérve először én is a nárciszra szavaznék, a kicsi sárga virágocska pedig szerintem salátaboglárka.
Puszi!

Belinda írta...

No kérem, hát változatos tippeket hozott a március, csak így tovább, hölgyeim, csak így tovább! :)

Zsófi írta...

Nárcisz és aranyeső a tippem. Nárciszt még nem láttam idén a kertekben de az aranyeső bokor itt virágzik az ablak alatt.

Alma írta...

Jó kis játék, legyen nárcisz- a másik a szártalan kankalin, felénk zsibavirág. Olyan kis csopros-bokros most nyíló tavaszt hozó virág.

inga írta...

hűűű azt hittem már tippeltem, még jó hogy benéztem:)
nárcisz, aranyeső

inga írta...

ja és nagyon tetszik a karkötő, eddig a május volt a favoritom, de most ez lett :)
Kellemes Húsvétot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...