2013. december 29., vasárnap

Hadd főzzek ma magamnak - avagy hadd horgoljak. :O)

Elkezdtem egy asztali díszt karácsonyra privibe: egy olyat képzeltem el, ami egyszerre díszeleg és edényalátét is. Ment is egy darabig, de aztán kitaláltam, hogy a keresztlányoknak boot cuffot, azaz csizmamandzsettát kötök meglepibe egy már meglévő, alkalmatos fonalból. És lőn. Sikere volt, mindketten örültek neki.



És ezzel nincs vége, mert a Meskára is "betörök" vele rövidesen.

Viszont emiatt leállt a díszelgő projekt. Most lett készen, szilveszterkor fog debütálni konfettik és szerpentinek között, teljesen stílszerűtlenül. :O)







Kicsit olyan, mint egy pizza, és kb. akkora is.

Rövid jelentés Placcs cicáról. 
Szerencsésen átvészeltük a karácsonyt, illetve ő a hálószobában rettegte végig az amúgy jól sikerült összejövetelt. Nádja királynőre tekintettel csak úgy emlegettük: Tudjukki vagy Ő, akit nem nevezünk nevén, röviden Voldemort. :) Több mint két órába telt, mire előkerült - feldúltan - a vendégsereg távozása után. Végül csak előhozta a pocakja. :)
Kicsit azért lazul a cica, egyre többször "ölt testet" olyankor is, amikor nincs kaja, és egyre kisebb felhajtással. Korábban annyira nagy ügyet csinált egy-egy megjelenésből, hogy már én is kezdtem gyanús hangokat hallani és óvatosan közlekedni a lakásban. :O)

2 megjegyzés:

Palkó írta...

Szuperek a horgolmányid! :)
Örülök a cicahíreknek is!
Kívánok Neked NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET!

jkati8 írta...

Nagyon tetszik ez az alátét!Igazi karácsonyi színek! 1-2 poháralátét hozzá, és teljes a szett! Játék van nálam is!Kukkants be!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...