2014. április 1., kedd

Pipikék neonban


Kitaláltam, hogy lesz egy "aktuális hely", amelyet mindig az éppen közelgő ünnep tiszteletére dekorálok. A közelgő ünnep a húsvét, és azon vívódtam, mit találjak ki. Közben meg készülgetett a Lee Albrecht csomagjából származó x-szemes pipiminta. És akkor megvilágosodtam! Hát persze... A pipik lesznek a húsvéti dekoráció!


Hát eléggé belindás lett... :O) Merthogy nem kicsit "elkúrtam", le kellett vágni a kanava nagy részét, mert nem sikerült eltalálnom a minta közepét, és foszlott is csúnyán a széle. Mit tehetnek ilyenkor a Belindák: újrakezdhetik (NEM), vagy pl. körbehorgolhatják, és akkor lesz egy ilyen - fogalmazzunk finoman - formabontó, kissé girbe-gurba "izé", "dolog" belőle. Benne van az egyéniségem! :O)


És felkerült a kiszemelt helyre, a tarackok fölé! :O) (Élőben jobb.)

Valójában nem az első a maga nemében, mert a Matula ikrek jóvoltából már volt egy lakója a helynek halloweenkor. :O)


És lesz egy nem ünnepi, "csak úgy" x-szemes kép, olyankor, amikor nincs semmi aktualitás, csak mert nagyon tetszik... És ezt szeretném kevésbé belindásan kivitelezni. Még az is lehet, hogy elviszem képkeretezőhöz....
:O)



3 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Nekem mindegyik bejön! ;o)

Monika írta...

Még nagyobb kedvet adtál a húsvéti dekoráláshoz!!!

Palkó írta...

Lehet, hogy belindás, de nagyon jópofa! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...