2015. május 6., szerda

Belindák új utakon - szabadság-harci láz

Bemutatom Freeformer című új blogomat a freeform horgolásról Eljutottam egy olyan pontra, amikor el kell döntenem, hogy továbbra is megmaradok-e ilyen kissé szétfolyó, minden lében két kanál Belindáknak, vagy kicsit komolyabban veszem ezt a kézműves vállalkozói dolgot, amibe félig-meddig már belekontárkodtam.
Kacérkodtam a Caféblog VIP programmal, hogy odaköltöztetném a Belindákat, de nézve az élen szereplő blogokat, nem igazán ez a fajta személyes jellegű egyik sem. Inkább máshonnan szemezgetnek, olyan témákat, amiket én is osztogatok a Fb-oldalamon. Szeretném a blogot ilyennek megőrizni, amilyenné az elmúlt több mint 5 évben alakult. Placcs cicával (többet szerepel majd a következőkben :O), utazással, mesével, játékkal stb.


Megoldás: 2 blog! A másik blog lesz a "profi", kevesebb Belindával, több kézimunkával, és még egyéb, nagyralátó terveim is vannak. És kerestem magamnak egy "rést", a kézimunkának egy olyan területét, ami színes, érdekes, passzol az egyéniségünkhöz (szegény banya már egészen depressziós a sok rózsaszíntől :O), és amennyire fel tudtam mérni, nálunk még nem sokan foglalkoznak vele. Nagy kérdés, hogy ha én belevetem magam, lesznek-e olyanok, akik utánam ugranak. :O) Ebben majd kérem a segítségeteket.
Na most már ideje kibökni, hogy a FREEFORM horgolásról van szó - de rögtön szeretném leszögezni, hogy nemcsak horgolásra gondolok, hanem mindenre, ami a kézimunkában újszerű, szokatlan, ne mondjam, kicsit deviáns. :O)

Így hát megszületett az új blog a nlc-n, Freeformer címmel (egy horgoló-Széchenyi vágytam lenni... Bocsi :O). IDE vagy a felső képre kattintva meggusztálható, és lesz egy állandó modulja is az egyik oldalsávon. Elsőre az a célom vele, hogy kipuhatoljam, van-e fogadókészség részetekről erre az érdekes világra. Szépen megköszönném, ha osztogatnátok, terjesztenétek olyanoknak, akiket érdekel a kézimunka.

Visszatérve a rózsaszínre, készültek újabb kabosonos ékszerek, sőt egy PZS-tok is.


A bogyókkal is felszerelt nyaklánc már



A korábbi freeform-kaboson kombóból is ékszer lett, egy kitűző


és az egyelőre "szárnyas Fifi" munkacímen szereplő dolog formájában, mely valószínűleg nyakláncként ölt végső alakot, bár karkötőnek indult. :O)





2 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Hű, nyami, tetszik a freeform, a Pinterest-en már találkoztam vele, és tényleg a végeredmény sokszor tökre használható, mégis nem mindennapi. Szóval hajrá, és természetesen követni fogjuk ezirányú kalandjaidat is! :)

Monika írta...

Eszméletlen jó minden,amit horgolsz!!!!Nagyon tetszik!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...